Kariéra


V případě, že máte zájem o práci v naší společnosti, obraťte se na naši personalistku...


Obchodní referent/ka - Kladno

Do našeho týmu na Kladně hledáme administrativní posilu do obchodního oddělení!

Vašim úkolem a každodenní náplní práce bude:
  • příjem, evidence a zpracování objednávek zákazníků
  • pravidelná komunikace a řešení zakázek s obchodníky, nákupem, dodavateli
  • komunikace se zákazníky, podpora a prohlubování partnerských vztahů
  • zajišťování dopravy k zákazníkům
Měl/a byste mít:
  • minimálně úplné SŠ vzdělání ukončené maturitou nebo VŠ
  • zkušenost s prací na administrativní pozici /každá zkušenost je dobrá, počítají se i brigády apd./
  • chuť se vzdělávat v oboru /ocel nejsou rohlíky/, i mimo něj /timemanagement, asertivita a další dovednosti/
  • AJ na B1 /podporujeme další rozvoj/
  • Pokud umíte v SAP, máte plusové body
Nabízíme:
  • Na začátku Vás důkladně zaškolíme
  • Dostanete od nás stravenky
  • Energii můžete načerpat díky 20 dnům dovolené a 5 dnům placeného volna/rok
  • Užívat si můžete příspěvků na volnočasové aktivity v rámci Cafeterie
  • Můžete využít MultiSport kartu a také příspěvek na penzijní připojištění
  • Naše zaměstnance vzděláváme a zvyšujeme jejich dovednosti
  • Nabídneme Vám jistotu, podporu a stabilitu v práci


Bližší informace k obsazovaným pozicím poskytne personalistka Simona Procházková na e-mailu: s.prochazkova@swisssteelgroup.com, nebo na tel: +420 607 087 458.